penulis ini

My photo
batu pahat, johor, Malaysia
"aku boleh diumpamakan seperti melangkah membelah hujan panas.lusuh jiwa tedampar menadah harapan terakhir"

Friday, April 24, 2009

detik malam

hari ni,hari pertama aku bagi aku membuka bicara lagi.dulu aku pernah menulis.2005 mungkin waktu itu aku ghairah menulis hingga lupa pendirian yang pernah aku pegang. telus dalam menulis. kini aku cuba hadir kembali 3 tahun aku menyepi.mungkin 3tahun ini cukup untuk aku menilai segala kemungkinan dalam hidup ini. ceh..sungguh banyak masa telah aku bazirkan.umpama tumbesaran yang terbantut..
hei aku dah bosan tentang dasar hidup yang mempunyai rasa diabaikan,keseorangan,gagal,kusut,hipokrit...biarkan jariku terus menekan-nekan papan kekunci ini tapi masih telus yang segalnya dari hati aku.

kita berjumpa lagi.

-duriMerah-

No comments: