penulis ini

My photo
batu pahat, johor, Malaysia
"aku boleh diumpamakan seperti melangkah membelah hujan panas.lusuh jiwa tedampar menadah harapan terakhir"

Friday, April 24, 2009

pagi sudah!!!

aduh,seharian aku belum mampu melelapkan mata.Kenapa amat sukar aku hendak tidur ni,esok kerja.Cehhh,nampaknay terpaksa aku minum kacip fatimah lagi esok.Adeh,malas betul aku.bilik dah la bersepah,kepala kusut dah aku ni. Apa aja aku fikirkan.Cehhh.. macam-macam semuanya.Tapi serius hari ni memag satu hari aku tidak mempunyai perasaan. Seharian mengadap 'tetingkap' ni,Naik bilau mataku....tapi demi mencari diriku yang sebenar..aku teruskan juga..hehehhe..asalkan aku tidak kosong..aku bosan kepala aku ni kosong,nnti jadi macam-macam aku fikir..adesss...jadi sanggup aja aku melayari apa-apa aja laman sesawang yang berfaedah...hahahah...jap..aku nak makan jap..lapa la..nnti aku tulis lagi..cerita-cerita tentang aku...

No comments: