penulis ini

My photo
batu pahat, johor, Malaysia
"aku boleh diumpamakan seperti melangkah membelah hujan panas.lusuh jiwa tedampar menadah harapan terakhir"

Friday, April 24, 2009

panggilan tak berjawab

"22 panggilan tidak berjawab"

Tersengeh aku menatap paparan di telefon bimbit ku.Ha padan muka mau terus tidur tadi.Persetankanlah,dasar aku malas mau bangkit dari tidur.Bukan kamu mati pun kan aku tidak datang kerja hari ni.

Masih lagi busuk,terus aku menatap tetingkp ini lagi.Owh sebentar lagi maghrib tapi aku punya alasan yang membenarkan aku terus menatap tetingkap ni (ya,sifat perempuan).Yeah..kejap lagi aku mau tulis semula cerita-cerita aku yang pernah aku tulis dulu,lama dulu..

Aku tulis semasa aku darjah 6 sek agama,kamu tahukan johor memang punya sekolah agama sessi petang.Cerita ni umpama penulisan pertamaku,mungkin ayat-ayatnya agak hodoh,kamu boleh tegur sebab aku memang suka ditegur.Aku menulis saat aku bosan mendegar subjek munakahat yang dibicarakan...hei kamu tahu munakahat itu belajar apa?..hehehe..

Aku mau mandi,nanti aku sambung...



Sebab aku rasaaku dah busuk...

No comments: